Deze Privacy Verklaring is opgesteld conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), de privacywetgeving zoals geldig in de hele Europese Unie (EU). De AVG is ook wel bekend onder de Engelse naam: General Data Protection Regulation (GDPR).

De VvE houdt zelf geen leden-administratie bij en verwerkt daarmee niet uw persoonsgegevens. Zij heeft o.a. de administratieve verwerking van de ledenadministratie, inclusief facturering VvE bijdragen, verhuizingen, uitnodigingen ledenvergaderingen, verzenden stukken voor ledenvergaderingen en afhandeling van storingsmeldingen uitbesteed aan VT2000. Voor deze opslag en verwerking van persoonsgegevens is VT2000 derhalve een Verwerker voor deze VvE, en moet hiertoe passende beveilingsmaatregelen garanderen, conform de AVG wetgeving.

Deze website vraagt niet naar uw persoonsgegevens, en deze gegevens worden derhalve dus ook niet door of via deze website verzameld en verwerkt.

Voor alle VvE privacy vragen, neem s.v.p. kontakt op met VT2000.